تقویت بخش سرویس و خدمات فنی شرکت ایران روتاتیو

تقویت بخش سرویس و خدمات فنی شرکت ایران روتاتیو
با به‌کارگیری دو متخصص باتجربه مکانیک و الکترونیک خارجی

ماشین‌آلات تولیدی در جوامع صنعتی، کالاهای سرمایه‌ای هستند. با این دیدگاه ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی نیز کالاهای سرمایه‌ای بوده و حفظ و نگهداری آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. شرکت ایران روتاتیو به عنوان نماینده انحصاری سازندگان پیشرو اروپایی ماشین‌آلات از جمله هایدلبرگ، گالوس، چروتی، پلار و ... همواره در جهت ارائه مشاوره  و  خدمات فنی در کلیه زمینه‌های آموزش، نصب و راه‌اندازی، تعمیرات، سرویس و نگهداری و تامین قطعات اورجینال سرآمد بوده است.

 با توجه به ورود تکنولوژی‌های پیشرفته به کشور و موضوع تعمیر و نگهداری آن و همچنین سهم ماشین‌آلات هایدلبرگ با بیش از 80 درصد در  صنعت چاپ افست کشور، شرکت ایران روتاتیو اخیرا اقدام به بهره‌گیری از دانش و تجربه دو متخصص مجرب خارجی نموده است. درباره تقویت بخش سرویس و خدمات پس از فروش شرکت ایران روتاتیو، "شاهین اسفرجانی" نایب رییس هیات مدیره و مدیرکل فروش و بازاریابی شرکت ایران روتاتیو توضیحاتی را ارائه می‌کند.

 

 

"اسفرجانی" در ابتدا اهداف شرکت ایران روتاتیو را برشمرده و درباره اقدامات صورت گرفته در جهت تقویت بخش سرویس و پشتیبانی شرکت توضیح می‌دهد: «شرکت ایران‌روتاتیو با سابقه‌ای بالغ بر 70 سال  در صنعت چاپ و همچنین حضور سه نسل از خانواده اسفرجانی در این صنعت همواره تمامی تلاش خود را به جهت خدمت‌رسانی به کار بسته است. هدف شرکت ایران روتاتیو علاوه بر مشاوره سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت و بازگشت سریع سرمایه و بهره‌وری بالا برای مشتریان خود می‌باشد. در جهت تحقق این اهداف ارائه خدمات پس از فروش و سرویس و نگهداری ماشین‌آلات از مهمترین اقداماتی است که ما آن را در اولویت اهداف خود قرار داده‌ایم. با توجه به اینکه بیش از 80 درصد ماشین‌آلات چاپ در ایران برند هایدلبرگ هستند و شرکت ایران روتاتیو نماینده انحصاری این گروه در ایران است رسالت حفظ و نگهداری از سرمایه‌های شما بر عهده این شرکت است. بنابراین به منظور انجام رسالت خود و رضایتمندی مشتریان طی سال‌های گذشته هزینه‌های بالایی را صرف تجهیز بخش سرویس و خدمات فنی شرکت از نظر دانش فنی متخصصین و همچنین امکانات و تجهیزات نموده است. علاوه بر آن به تازگی اقدام به استخدام دو متخصص خارجی با دانش روز دنیا در دو حوزه مکانیک و الکترونیک برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به صنعت چاپ کشور نموده است.»
شرکت ایران روتاتیو در طی فعالیت خود همواره به ارتقاء سطح دانش نیروهای فنی خود اهمیت داده است، از جمله آن می‌توان به اعزام نیروهای فنی به دوره‌های آموزشی برگزار شده در کمپانی‌های سازنده ماشین‌آلات اشاره کرد. "اسفرجانی" در ادامه صحبت‌هایش به موضوع آموزش و بالا بردن سطح دانش نیروهای خود می‌پردازد: «موضوع ارتقاء دانش فنی نیروی انسانی در شرکت ایران روتاتیو بسیار با اهمیت است و این موضوع در همه بخش‌های شرکت، از جمله بخش سرویس و خدمات فنی شرکت در حال انجام است. در حال حاضر  گروهی از متخصص فنی مجرب که دوره‌های آموزشی را در کمپانی‌های سازنده ماشین‌آلات مانند هایدلبرگ، گالوس، پلار و ... گذرانده‌اند مشغول به فعالیت هستند.»
با حضور دو متخصص خارجی در حوزه‌های الکترونیک و مکانیک، برنامه ارتقاء دانش فنی نیروی متخصص بخش سرویس شرکت تکمیل‌تر شده و انتقال دانش در مجموعه ایران روتاتیو نیز به متخصصین در حال انجام است و متخصصین ایرانی مشغول به کار در  شرکت ایران روتاتیو، دانش خود را در کنار متخصصین خارجی به‌روز خواهند کرد.

اسفرجانی معتقد است استخدام متخصصین خارجی و تامین نیازمندی‌های آنها مانند حقوق و مزایا، اسکان و... بسیار متفاوت از استخدام متخصصین داخلی است: «ما برای این هدف سوابق کاری افراد متعددی از خارج از کشور را مورد بررسی قرار دادیم که در نهایت دستیابی به گزینه ایده‌آل و متناسب با معیارهای اختصاصی ما بسیار زمانبر و هزینه‌ساز بود.  با این حال شرکت ایران روتاتیو این هزینه‌ها و سختی‌ها را در جهت بهبود خدمات و ارائه هرچه بهتر پشتیبانی فنی  متقبل شده است.»
این دو متخصص تمامی دوره‌های تخصصی را در مرکز آموزشی آکادمیک گروه هایدلبرگ آلمان(PMA) از جمله Advanced Perfecting Technology و Advanced Infeed Technology در راستای حذف هرگونه خطاهای عدم تطابق رایج در ماشین‌آلات چاپ برای بخش مکانیک و تکنولوژی یووی Logistic ،IST و بخش الکترونیک Sheedfed برای بخش تخصصی الکترونیک را گذرانده و نزدیک به دو دهه فعالیت تخصصی را نیز در کارنامه خود دارند. مدیرکل بخش فروش و بازاریابی شرکت ایرانروتاتیو افزود: «با توجه به این موضوع که توقف و خواب ماشین می‌تواند مجموعه چاپی را متحمل هزینه‌ها و خسارات بسیار سنگینی نماید، کوتاه شدن مدت زمان تعمیر، نکته بسیار حائز اهمیتی است که شرکت ایران روتاتیو در ارائه خدمات فنی به آن بسیار توجه کرده است. با استخدام دو نیروی فنی با بالاترین سطح دانش روز دنیا این قابلیت فراهم شده است که مدت‌زمان عیب‌یابی و شناسایی ایراد به حداقل رسیده و باکیفیت‌ترین و سریع‌ترین خدمات به مشتریان ارائه شود. همچنین هزینه تعمیرات به دلیل ساعت کار و استفاده از نیروی انسانی کمتر، کاهش یافته است. علاوه بر این شرکت ایران روتاتیو با ارائه سرویس و خدمات 24 ساعته به مشتریان در جهت سرعت بخشیدن به خدمات‌رسانی و پشتیبانی از تولید مستمر چاپخانه‌داران گام‌های موثری را برداشته است.»
وی ادامه می‌دهد: «استفاده از ابزارآلات فنی پیشرفته از دیگر قابلیت‌های بخش سرویس و خدمات فنی ماست که به تازگی سرمایه‌گذاری قابل توجهی در زمینه ارتقا و  بهره‌گیری از بهترین تجهیزات صورت گرفته که باعث سرعت و کیفیت بهتر ارائه خدمات شده است. دغدغه شرکت ایرانروتاتیو همواره حمایت از کالاهای سرمایه‌ای چاپخانه‌داران بوده و به منظور پشتیبانی از صنعت چاپ کشور تمامی تلاش خود را به کار بسته است. توصیه می‌نمایم در  راستای حفظ سرمایه خود، تعمیر و نگهداری ماشین‌آلات را به دست نیروهای فنی و با دانش استاندارد جهانی سپرده و با اطمینان تولید کنید.»

بازگشت به بالا چاپ