instagram logo1 375x375 copy

 

Layer 1

 

مفاهیم سرویس هوشمند هایدلبرگ

مفاهیم سرویس هوشمند هایدلبرگ

پشتیبانی از چاپخانه‌ها حتی در مواقع چالش برانگیز

Dark Blue Line

  • تعمیر و نگهداری و نصب با وجود محدودیت تماس
  • خدمات سرویس از راه دور دیجیتالی، حتی پشتیبانی از راه دور در شرایط فاصله گذاری اجتماعی

01

به عنوان مثال، با وجود تعطیلی ناشی از قرنطینه، هایدلبرگ تایلند خدمات حرفه‌ای و پشتیبانی، حتی از راه دور را به طور کامل ارائه می‌دهد.


همه گیری Covid-19 چالش های بزرگی را برای جهان و البته برای کل صنعت رسانه های چاپی به وجود می آورد. Heidelberger Druckmaschinen AG (هایدلبرگ) به عنوان یک شریک قابل اعتماد می خواهد بر اساس شرایط و وضعیت مشتریان خود و مفاهیم ارائه خدمات هوشمند یا دیجیتالی تسلط یابد. به عنوان بخشی از کمپین#We4You ، هایدلبرگ در حال تأکید بر چگونگی این اتفاق با نمونه هایی از سراسر جهان است.


02


مثال آلمان: تعمیر و نگهداری حرفه ای با وجود محدودیت های تماس در Kohlhammer

هایدلبرگ اخیراً قراردادهای گسترده خود را با عنوان قراردادهای سایت چاپ ارائه داد. هدف از این پیشنهاد اطمینان از پتانسیل راه حل های تجهیزات هایدلبرگ برای به واقعیت در آمدن در عمل است. این واقعیت که انعقاد قرارداد خدمات پرداختی توسط عملکرد در W. Kohlhammer Druckerei GmbH + Co KG در اشتوتگارت نشان داده شده است. این شرکت به لطف بهره‌گیری از ظرفیت خوب، تنها از صبح شنبه تا عصر یکشنبه توانست زمان کافی برای سرویس‌دهی سه ماشین چاپ هشت رنگ Speedmaster XL 106 را فراهم کند. طی سه آخر هفته، سه جلسه تعمیر و نگهداری، بررسی ماشین چاپ و تعمیرات اساسی اجزای جداگانه به منظور حفظ ظرفیت تولید کامل ماشین ها در شرایط چالش برانگیز انجام شد.


03


مثال آلمان: نصب غیر معمول Speedmaster در B&K Offsetdruck GmbH

زماني كه برنامه نصب ماشین دورو چاپ ده رنگ Speedmaster XL 106 براي B&K Offsetdruck GmbH به مدت چهار هفته به طول انجاميد، هيچ كس نمي توانست تصور كند كه همه گيري کرونا تا چه اندازه بر كسب و كار و زندگي خصوصي تاثير خواهد گذاشت. ماشین چاپ یکی از سه ماشینی است که از طریق انعقاد "قرارداد اشتراک" توسط یک انبار حمل و نقل محلی تهیه می شود. بنابراین نه تنها با وجود شرایط سخت بایست ماشین را به موقع نصب کنید بلکه شرایطی را برای مدیریت موجودی تحت کنترل-تأمین کننده ایجاد کنید و بر این اساس تیم مشتری را آموزش دهید.

بر این چالش در یک همکاری مشارکتی با مشتری غلبه شد و ماشین آلات راه اندازی شده در Ottersweier با سرعت تمام چاپ به کار افتادند.


04


مثال آسیای جنوب شرقی: پشتیبانی فنی و کاربردی مداوم با سرویس از راه دور

هایدلبرگ تایلند به رغم تعطیلی ناشی از قرنطینه، خدمات و پشتیبانی کامل و حرفه ای خود را ارائه می دهد. سلامتی و ایمنی یک اولویت اصلی است: تیم به طور فعال روش های جدید را توسعه می دهد و روش‌های موجود را مطابق با تمام قوانین محلی و الزامات ایمنی مشتری تطبیق می دهد ضمن اینکه از بهترین پشتیبانی ممکن برخوردار است. این کار تیم را قادر ساخته است تا نصب، انجام کارهای تعمیر و نگهداری و حل مشکلات از راه دور را حتی در شرایط فاصله گذاری اجتماعی به انجام رساند.

در مالزی، قرنطینه از 18 مارس آغاز شد. به لطف اتصال دیجیتال ماشین ها به 0فضای رایانش هایدلبرگ، تیم ها توانستند با موضوعات مختلفی از مشتریان پشتیبانی کنند. در جایی که بازدیدهای در سایت امکان ناپذیر یا غیرعملی بود، تیم های هایدلبرگ مستقیماً با مشتریان در مرکز خدمات همکاری می کردند تا مشکلات را از راه دور تحلیل و برطرف کنند. از میان بسیاری موارد، آن‌ها توانستند ماشین‌هایی را که خطاهایی در هنگام تحویل پالت یا در موقعیت یابی پنجه های تحویل رخ داده، به تولید برگردانند.

کارمندان هایدلبرگ در اندونزی به سختی تلاش می‌کنند تا حتی بحرانی‌ترین مشکلات را در حین قرنطینه حل کنند. تیم های پشتیبانی هایدلبرگ اندونزی خدمات را در سایت انجام می‌دهند و کلیه مقررات و پروتکل‌های دولتی مربوط به Covid-19 را رعایت می‌کنند: به عنوان مثال، پوشیدن ماسک صورت، دستکش، استفاده از ضد عفونی کننده های دستی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی. برخی از مهندسان در خانه در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به کمک با مشتری از راه دور تماس بگیرند.

 

Heidelberg #We4You

 

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این وبسایت متعلق به شرکت ایران روتاتیو می‌باشد و استفاده بدون مجوز از این مطالب تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت