instagram logo1 375x375 copy

 

Layer 1

 

هایدلبرگ : پشتیبانی مشتریان در اولویت است

پشتیبانی مشتریان در الویت است

شبکه فروش و خدمات جهانی هایدلبرگ

Dark Blue Line

  • تبادل نزدیک با چاپخانه‌هایی که از طریق رابط‌های دیجیتالی ایجاد شده‌اند - از دستیار هایدلبرگ گرفته تا سرویس از راه دور و آموزش آنلاین
  • شبکه فروش و خدمات جهانی با مرکز لجستیک جهانی متعهد است تا اطمینان حاصل کند که لوازم قابل اعتماد برای چاپخانه‌ها در طول دوره همه‌گیر ویروس کرونا تامین می‌گردد
  • تولید دوباره در کارخانه هایدلبرگ در چین افزایش یافت
  • سلامتی مشتریان و کارمندان هایدلبرگ در اولویت قرار دارد - MK Masterwork ماسک صورت یکبار مصرف را تولید می‌کند

MK masks 02

برای راینر هوندسدورفر  Rainer Hundsdörfer، مدیر اجرایی هایدلبرگ، ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان در هنگام بیماری همه‌گیر ویروس کرونا در اولویت قرار دارد


Heidelberger Druckmaschinen AG (هایدلبرگ) در اسرع وقت به شرایط دشوار ناشی از بحران جهانی ویروس کرونا پاسخ داده است و مشتریان خود را در زمینه بازرگانی، بسته بندی و چاپ لیبل در همه سطوح پشتیبانی می کند. راینر هوندسدورفر Rainer Hundsdörfer، مدیر اجرایی هایدلبرگ توضیح می‌دهد: "به خصوص در این اوقات چالش برانگیز، رابط های دیجیتال ما برای چاپخانه ها در سراسر جهان ارزش خود را در کمک به مشتریان خود در انجام کارهای روزانه شان اثبات می کنند." این شرکت حدود 85 درصد از فروش خود را در خارج از کشور تولید می کند و از مشتریان خود به بهترین وجه محلی با شبکه خدمات و فروش ثابت و اثبات شده خود در صنعت چاپ پشتیبانی می کند. این خدمات برای مشتریان در کلیه بازارهای اصلی چاپ، مستقیم یا از طریق شرکا (نمایندگی ها) ارائه می شوند. وی گفت: "در این زمان که با همه گیر شدن ویروس کرونا روبرو هستیم، اولویت اصلی ما بهداشت و ایمنی کارکنان و مشتریان است. به عنوان مثال، از نظر خدمات، ما حتی بیشتر به خدمات به اثبات رسیده و با سابقه از راه دورRemote Service و سیستم دستیار هایدلبرگ Heidelberg Assistant تکیه می کنیم و از همه چیزهایی که از طریق تلفن دیجیتال یا کنفرانس ویدیویی و به ارائه اطلاعات از طریق بانک اطلاعاتی مشتریان را ممکن می سازد بهره می‌بریم."

هوندسدورفر ادامه می‌دهد: به تازگی، به عنوان مثال، اولین ماشین چاپ Speedmaster از طریق کنفرانس ویدئویی در آلمان فروخته شد. تامین قابل اعتماد قطعات یدکی و مواد مصرفی نیز در طول دوره همه گیری های ویروس کرونا تأمین می شود. علاوه بر این، کلیه تاسیسات یا خدمات فنی لازم در محل با توجه به احتیاط های بهداشتی، تا آنجا که شرایط فعلی اجازه می دهد، ارائه می شود و همیشه در توافق متقابل با مشتری و شرایط محلی حاکم است. مرکز جهانی لجستیک در کارخانه ویسلوخ-والدروف حدود 100،000 قطعه موجودی دارد، به این معنی که بیش از 96 درصد قطعات سفارش داده شده هنگام دریافت سفارش در دسترس هستند. مشتریان از مدل‌های تجارت دیجیتال مانند "اشتراک" بهره مند می شوند. این مدل تجاری در شرایط بحرانی فعلی به تناسب وضعیت کاری مشتریان، هزینه ها را محاسبه می نماید. به عنوان مثال با مدیر تولید چاپ پرینکت Prinect Production Manager، فقط میزان مصرف واقعی TIFF در هر متر مربع صورتحساب می شود، به این معنی که کار کمتر نیز هزینه کمتری دارد. در موارد اختصاصی، هایدلبرگ شرایط پرداخت طولانی مدت برای توافق های نگهداری را اعطا می کند. هوندسدورفر تأکید می کند: "ما برای مشتریان خود بسیار ارزش قائل هستیم و به عنوان یک شریک تجاری، متقاعد شده ایم که این بار به اتفاق یکدیگر چیره خواهیم شد."

تولید دوباره در کارخانه هایدلبرگ در چین افزایش یافت

در چین که در حال حاضر بزرگترین بازار واحد هایدلبرگ است، این شرکت تولید خود در کارخانه مستقر در شانگهای را افزایش می دهد. به نظر می رسد که بحران در نخستین بازاری که تحت تأثیر شیوع بیماری ویروس کرونا قرار گرفته است، به تدریج در حال کاهش است. اکنون تولید به مرحله قبل از بحران برگشته است و همه کارکنان مشغول به کار هستند. از اواخر بهمن ماه، کلیه کارمند فروش محلی شرکت نیز مجدداً وارد عمل شده و در صورت امکان به صورت حضوری، یا در غیر اینصورت از طریق تلفن، مشتریان را پشتیبانی می‌کنند.


MK masks 01

Masterwork MK، شریک و بزرگترین سهامدار واحد در هایدلبرگ، شرکت ام کی سلامت با مسئولیت محدود MK healthy Co., Ltd را در اواخر ماه فوریه تأسیس کرد و وارد تولید ماسک‌های صورت پزشکی شد


سلامتی مشتریان و کارمندان هایدلبرگ در اولویت قرار دارد

اولویت اصلی هایدلبرگ سلامت کارکنان آن در همه سایت‌ها است. مقررات مناسب در مورد ایمنی و بهداشت کاملاً رعایت می شود. Masterwork MK، شریک و بزرگترین سهامدار واحد در هایدلبرگ، شرکت ام کی سلامت با مسئولیت محدود MK healthy Co., Ltd را در اواخر ماه فوریه تأسیس کرد و وارد تولید ماسک های صورت پزشکی یکبار مصرف و همچنین زنجیره تأمین کامل آن شد. تا به امروز، گروه MK همچنین 35،000 ماسک صورت پزشکی را برای گروه هایدلبرگ ارائه داده است و به دنبال آن 40،000 ماسک دیگر نیز به زودی، در درجه اول برای استفاده تکنسین های خدمات به مشتریان، تولید خواهد شد.

 

IR Icon


برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش شرکت ایران روتاتیو، نماینده انحصاری کمپانی هایدلبرگ، تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 87781401-021

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این وبسایت متعلق به شرکت ایران روتاتیو می‌باشد و استفاده بدون مجوز از این مطالب تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت