instagram logo1 375x375 copy

 

Layer 1

 

بسته‌بندی مایعات LP

250 میلیارد بسته مایعات هرساله در جهان تولید و مصرف می‌شوند

Light Blue Line

بسته‌بندی مقوایی مایعات (Liquid Packaging) برای تأمین حمل و نقل و ذخیره‌سازی مطمئن برای محصولات مایع استفاده می‌شود. آن‌ها در قالب‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف براساس نیاز بسته‌بندی موجود می‌باشند. بازار بسته‌بندی مایع شاهد رشد قوی است. محرک اصلی رشد، میل مردم به مواد غذایی و نوشیدنی‌های بسته‌بندی شده است. ترجیحات مصرف‌کنندگان نسبت به آماده بودن برای حمل مواد غذایی موجب رشد چشمگیر بازار بسته‌بندی مایعات شده است.

نگرانی‌های زیست محیطی پیرامون استفاده از بسته‌بندی پلاستیکی، ماهیت قابل بازیافت بسته‌های مقوایی و راحتی به نسبت بطری‌های شیشه‌ای، برخی از محرک‌هایی است که رشد بازار را در سال‌های آینده تضمین می‌کنند.


بسته‌بندی مقوایی مایعات به طور عمده برای کالاهای سریع - مصرف FMCG استفاده می‌شود و از این رو درخواست تجدید نظر آن برای تمایز محصول مهم است. بسته‌بندی محصولات مایع نه تنها باید مقرون به صرفه باشد، بلکه باید نگرانی‌ها را برای ایمنی، عملکرد و قابلیت اطمینان نیز رعایت کند. روند استفاده از کارتن‌های آسپتیک در بازار دیده می‌شود. این کارتن‌ها نیاز به نگهدارنده‌ها را از بین می‌برند و اطمینان حاصل می‌کنند که مواد غذایی در طول دوره قابل توجهی حفظ می‌شوند.

بازار بسته‌بندی مایعات می‌تواند بر اساس نوع محصول مایع و جغرافیایی تقسیم شود. نوع مایع بسته‌بندی شده ممکن است شامل آب، محصولات لبنی، نوشابه، سس گوجه فرنگی و آبمیوه‌ها باشد.

بسته‌بندی مواد غذایی بر اساس طبقه‌بندی مقوا با پوشش یا لمینیت پلی اتیلن، عمدتا برای مایعات :


liquid t03


سطوح چاپی (استاندارد)

چند لایه: مورد استفاده در محصولات اسپتیک و محصولاتی که با حرارت در بسته قرار می‌گیرند. توزیع در سردکننده‌ها، طول عمر طولانی در محیط فروش، نوشیدنی‌های تازه در یخچال‌های فروشگاهی

سه لایه: مورد استفاده برای محصولات تازه با عمر کوتاه در یخچال‌های فروشگاهی


liquid t01

بسته‌بندی شناخته شده مایعات در سوپرمارکت‌ها به روش Brick Style


liquid t02

بسته‌بندی شناخته شده مایعات در سوپرمارکت‌ها به روش  Gable Top


چشم انداز توسعه بازار

آمریکای شمالی و اروپا بازارهای بالغ با پذیرش اولیه مصرف‌کنندگان به محصولات غذایی بسته‌بندی شده هستند. انتظار می‌رود که آسیا و اقیانوسیه در طول شش سال آینده به دلیل جمعیت زیاد آن، افزایش درآمد قابل مصرف و ترجیح مصرف‌کنندگان به کاربری آسان، سریعترین بازار برای رشد باشد.

بعضی از بازیگران اصلی بسته‌بندی مایعات در بازار جهانی؛ Tetra Laval، Wayerhaeuser Company، Comar Inc.، TriWall Ltd.، SIG Combibloc، Elopak و Liqui-Box Corporation هستند.

نرخ رشد بازار بسته‌بندی مایعات با توجه به منطقه جغرافیایی بالغ بر 4% سالانه (پیش‌بینی پایرا 2015-2020) پیش بینی شده است. تا سال 2020، 4/3 میلیون تن بسته‌بندی مایعات به ارزش 5/3 میلیارد دلار امریکا تولید خواهد شد، این محاسبه براساس ثبات قیمت هر بسته از سال 2014 می‌باشد. بیشترین رشد بازار مربوط به منطقه آسیا و اقیانوسیه است. رشد این بازار دو برابر میزان میانگین رشد است. اروپا، خاورمیانه و آفریقا 3/1 % (خاورمیانه 5%).

برای چاپ بسته‌بندی‌های مقوایی مایعات، هایدلبرگ راهکار منحصر بفرد خود را در قالب ماشین INTRO با بالاترین خروجی ارائه داده و نیازهای شما را مطابق آنچه می‌خواهید، با امنیت و دقت بالا، برآورده می‌سازد. بالاترین راندمان کاری، حداکثر خروجی، حداقل هزینه تعمیر و نگهداری واحدهای چاپی و تمامی این‌ها در کنار کیفیت فوق‌العاده چاپی 

 

بازگشت به بالا چاپ

کلیه حقوق مادی و معنوی مطالب این وبسایت متعلق به شرکت ایران روتاتیو می‌باشد و استفاده بدون مجوز از این مطالب تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی خواهد داشت